kandidaten

Om livet som läkarstudent

Ett litet tack

165298-1Nu har jag bloggat tankar och funderingar kring mina studier och mitt yrkesval i snart två månader. Jag snittar för mig smått otroliga ca 200 besök i veckan. Vill bara passa på att tacka er som läser och kommenterar, roligt att någon uppskattar det jag skriver. Jag tar gärna emot negativ kritik också, jag vill ju skriva något som berör, intresserar, är användbart.

Nu står min blogg också att finna som kurslitteratur. Och till er som kommer in den vägen, kanske "måste" bläddra i den - jag hoppas att ni uppskattar mina försök till tankar och idéer, hjälp gärna till med egna funderingar. Jag kanske inte svarar på alla kommentarer, men jag läser och uppskattar det ni skriver.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Eric
skriven :

Hej!

Vill bara säga att jag läser din blogg i det tysta och tycker att den är riktigt bra! Keep up the good work!

2 Eric Lagerström
skriven :

Va?

Har läkarstudenter blivit hänvisade till din blogg genom sin utbildning?

Häftigt!

Det är den värd.

3 Eric Lagerström
skriven :

Va?

Har läkarstudenter blivit hänvisade till din blogg genom sin utbildning?

Häftigt!

Det är den värd.

4 Anonym
skriven :

Tack igen!