kandidaten

Om livet som läkarstudent

Kandidaten goes patient - igen

NoneJag visste att den här dagen skulle komma. Dagen då batteriet signalerar att det inte vill mer. Dagen då jag slutgiltigt påminns om att mitt hjärta behöver hjälp att slå ungefär hälften av tiden. Dagen då man konstaterar att det inte blir någon mer kontroll, nu är det dags att planera in en operation. Operationen blir i januari-februari. Kandidaten goes patient. Känns inte bra någonstans.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KatBat
skriven :

well, här är en till kandidat som goes patient imorgon. bland annat. så fler finns det. Men bra? eh nej. Får panik vid tanken på om ngn äldrekursare sitter med på besöket imorgon...

2 Nisse
skriven :

Hej! Tänkte bara tipsa om att sidan "bli.medicinstudent.nu" (i din länklista) har ändrat adress till "medicinstudent.nu"... :)

3 anski
skriven :

Jag är också patient och inte är det kul... jag funderar faktiskt lite på vad som står i min journal... har du tänkt på att begära ut din nån gång?

4 Kandidaten
skriven :

KatBat, Anski: Det gäller bara att inte se sig själv som ett offer. Utom någon dag då och då...



Nisse: Tack för tipset! Någon borde visst se om sina länkar...